Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren

 

Verzenden

Wij versturen dagelijks bestellingen naar bedrijven. Wij rekenen € 11,50 verzendkosten. Wij versturen kleine en grote pakketten met PostNL en GLS en emailen altijd een Track & Trace code op de dag van verzending.

Levertijd

De levertijd gaat in op de dag dat de bestelling is betaald. Bij orders na 16:00 uur begint de levertijd de volgende werkdag. Alle bestellingen dienen vooraf te worden betaald voordat deze in behandeling worden genomen. Wij streven ernaar om alle bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden, tenzij anders aangegeven bij het artikel. Wanneer een product onverwacht een langere levertijd heeft, dan krijg je hier z.s.m. bericht over.


Alle bestellingen worden met aandacht behandeld en wij streven naar uitstekende kwaliteit van de levering, de producten en onze service. Heb je vragen of opmerkingen voor, tijdens of na de bestelling? Laat het ons weten per mail, telefoon of chat. Wij lossen het graag voor je op.
 

 

Retourneren en omruilen

Is de ontvangen bestelling onverhoopt toch niet naar wens? Retourneren van (een deel van) je bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de zending. Dit is de wettelijke afkoelingsperiode waarin je de aankoop mag proberen en bekijken.

  • Voorwaarde voor het terugsturen is wel dat alle artikelen in de originele (en voor zover mogelijk onbeschadigde) verpakking zitten en uiteraard ongebruikt zijn. 
  • De artikelen mogen geen abnormale geur, vlekken, stof of sporen van haar bevatten. Dit wijst op gebruik of onzorgvuldige omgang met de producten.
  • De artikelen dienen mede om bovenstaande voorwaarde z.s.m. weer netjes ingepakt te worden, bijvoorbeeld in dezelfde ontvangen doos of plastic tas. 
  • De eventuele verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Onze klanten mogen zelf de beste/goedkoopste manier van verzending kiezen. Betreft het een verkeerde levering van onze kant? Dan nemen wij natuurlijk wel de retourkosten voor onze rekening. Neem hiervoor contact op over de mogelijkheden. De kosten van een nieuwe zending voor een omgeruild artikel is op onze rekening.

Wil je jouw bestelling retourneren, stuur het dan terug naar ons adres in Soest:

Veloplu
Oostergracht 9
3763 LX Soest
Nederland

Wij hebben geen retourformulier. Wil je daarom de factuur of pakbon toevoegen aan de retourzending met hierop de tekst dat je het artikel wilt laten terugbetalen of omruilen. In het geval van een retournering/terugbetaling zullen wij het betreffende bedrag binnen enkele werkdagen of tot maximaal een week na ontvangst terugstorten. Betalingen terugstorten doen wij om veiligheidsredenen altijd op dezelfde rekening of betaalmethode als waarmee betaald werd. Graag vernemen wij ook, indien mogelijk, de reden van retour zodat we eventuele mankementen kunnen beoordelen. Was het product te groot, te klein, of viel de kwaliteit tegen? Dit is nuttige informatie voor ons en onze klanten, dus schrijf er gerust wat bij.


Bij verdere vragen kun je elke werkdag contact opnemen met onze klantenservice.

Let op: Bij retouren zonder vermelding van een geldig ordernummer en/of het ontbreken van de gewenste behandeling (terugbetalen of omruilen) zal de verwerkingstijd oplopen. Wanneer niet aan een of meer retourvoorwaarden voldaan is, dan wordt de retour mogelijk niet in behandeling genomen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »